مجيدي:‌ از صميم قلب برگشتم

 کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: براي حضور دوباره‌ام در استقلال از صميم قلبم تصميم گرفتم.

 
فرهاد مجيدي پس از پيروزي 3 بر صفر استقلال برابر پيکان در خصوص شرايط اين بازي اظهار داشت: به دليل بارندگي کمي بازي براي هر دو تيم سخت شده بود. در مجموع نيمه دوم عملکرد بهتري داشتيم و اگر از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده مي‌کرديم مي توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم.

به نقل از فارس، وي با بيان اينکه گلي که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازيکنان بود ادامه داد: از تماشاگراني که در اين باران به ورزشگاه آمدند و ما را حمايت کردند ممنونم.

مجيدي در خصوص دريافت کارت زرد از سوي داور به علت شادي بعد از گلش تصريح کرد: شنيده بودم اگر دو پيراهن مشابه روي هم بپوشيم و يکي را از تن در بياوريم مستحق دريافت کارت زرد نيستيم و به همين دليل به داور اعتراض کردم که وي در جواب من گفت در قانون جديد اين حرکت اخطار دارد.

وي در خصوص اينکه چرا هميشه در دقايق پاياني وارد ميدان مي‌شود عنوان کرد: من بسيار آماده هستم و يک ماه زيرنظر مربي بدنساز تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتم. با اين شرايط بهتر است سوالات فني را از کادر فني بپرسيد.

مجيدي در ادامه با انتقاد از يک خبرنگار گفت: من گزارشي که شما تهيه کرده بوديد ديدم. شما در آن گزارش گفتيد معلوم نيست که چرا مجيدي به استقلال باز گشته است. بايد اعلام کنم که من هرچه دارم از فوتبال و استقلال است اگر هم به استقلال بازگشتم به خاطر اين بود که فکر کردم حداقل دل يک هوادار شاد مي‌شود.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال افزود: براي بازگشت به استقلال با عقل و منطق تصميم نگرفتم بلکه با دلم اين کار را کردم. بايد در جواب شما اعلام کنم که هنوز يک ريال هم از استقلال دريافت نکردم و حتي از سال قبل هم کمي از اين تيم طلب دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391 ا 18:16 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.